Manhattan Rosewood Lipstick and Some Other Swatches

nedelja, januar 09, 2011

This week Manhattan's Nude Couture LE finally reached Slovenia. I didn't plan to buy anything, but Rosewood caught my eye (obviously under the deceiving shop lights. When will I learn?). Rosewood is a beige-rose, it almost mimics my natural lip colour. When I swatched on my hand it looked more peachy, I was a bit disappointed when I tried it on my lips. It's really moisturizing and it has a wonderful vanilla pudding scent. I already gave it to my mom, who adores the shade. I believe it was around 6€. I have to say something about the packaging, which is quite unique with the zebra print, I like it a lot.
Nude Couture je končno prišla na naše police. Nisem imela namena kupiti ničesar iz te LE, po pravici povedano se mi je zdela ena izmed bolj dolgočasnih, vseeno so me DM-ove luči spet zavedle in vzela sem šminko v odtenku Rosewood. Ko sem jo preizkusila na dlani je izgledala bolj breskova, ko pa sem jo doma nanesla na ustnice, me je odtenek kar malo razočaral. Je skoraj identična barva kot moja naravna barva ustnic, nekako bež (težko je opisati tako barvo). Je pa zelo vlažilna in diši čudovito (in precej močno) po vanilijevem pudingu. Sem jo že predala mami, njej je strašno všeč. Meni se vseeno najbolj dopade embalaža, zelo unikatna z zebrinim potiskom. Stala je okoli 6€.


Lousy swatches of both Creamy nude lipstick from the collection:
Bolj bedni swatchi obeh šmink iz LE. V Ljubljani kar ni in ni sonca:

And some more Manhattan swatches. I can't remember if I named that last lipstick correctly. I really like Wet Flash lipgloss in 45D. Swatches from Innen und Aussen blog click (fantastic blog btw) look appealing, but I already have shade 52A and I have to say that the packaging really bothers me, it's really bad.
Še nekaj Manhattanovih glosov in šminka. Za šminko nisem prepričana, če sem napisal pravi odtenek. Že nekaj časa mi je zelo všeč Wet Flash glos 45D, na slikah iz Innen und Aussen bloga klik  (super blog) izgleda lepo, ampak že imam odtenek 52A in moram reči, da je embalaža izjemno slaba.

You Might Also Like

2 comments

  1. Rosewood šminka je edino kar mi je všeč iz te kolekcije. Ampak se nekako nisem mogla prepričat, da bi jo kupila - meni ravno vonj ni všeč, pa še cena 6,95€ se mi zdi preveč za Manhattan...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni osebno ni na ustnicah nič posebnega. Se pa strinjam glede cene.

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE