Bourjois Effet 3D Max Lip Glosses

nedelja, februar 27, 2011


Next on my swatching list are Effet 3D Max lip glosses by Bourjois. I already owned and used up shade 62 Rose gold (swatches can be found here) and I recently bought shade 61 Rose Acidulé (I will post swatches of it in a few days). Shades 64 and 65 are missing, I guess they aren't sold here anymore, 64 is a beautiful red called Framboise ardent. These are very shinny but also very runny. They aren't sticky and because they are thinner than other run-of-the-mill glosses, they tend to bleed a bit. The applicator is unusual, it's a plastic spatula, I like it, some don't. Here they cost around 10-11€.
O teh glossih sem že pisala, no vsaj o odtenku 62 Rose gold (slike in ocena so tukaj), ki sem ga že porabila. Nedavno sem kupila še odtenek 61 Rose acidulé (poslikala ga bom v kratkem), ki ga zanimivo kar dolgo nisem nikjer našla. Ni mi uspelo najti odtenkov 64 in 65, kar je čudno saj so oba že imeli. 64 Framboise ardent je zelo lep rdeč gloss, takrat ko sem kupila odtenek 62, sem razmišljala tudi o nakupu 64. Ti glosi so zelo svetleči in nelepljivi, so namreč zelo tekoči, včasih kar malo zdrsi z ustnic. Plastičen aplikator je precej nenavaden, meni osebno je všeč ampak marsikateri ni. Stanejo okrog 10-11€.

You Might Also Like

5 comments

  1. imam br. 63 i svidja mi se, bas ga dosta nosim ovih dana. svideo mi se jos i 61, ali se jos uvek razmisljam da li da ga kupim. meni je njihova formula ok, volim sto nisu lepljivi, i aplikator mi je bas zgodan.

    OdgovoriIzbriši
  2. je li ima broj 66 da se kupi?na tebi lijpo izgleda 61 pa sam i ja kupila.

    OdgovoriIzbriši
  3. kao što ja znam 66 ne postoji. 61 je divna boja za proljeće/ljeto:)

    OdgovoriIzbriši
  4. postoji,zove se peche shiny ali ja ne mogu nigdje naci:(

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da kod nas nema ove boje. nažalost :(

    OdgovoriIzbriši

TRANSLATE