Bionature Nail Polishes

sreda, maj 15, 2013


Bionature has a line of nail polishes that are without the big 3, so formaldehyde, toluene and DBP. I was sent the 3-in-1 nail polish, which can be used as a base and a top coat, and a nail polish in the shade Pearly Cobalt Blue 951.

Bionature ima linijo lakov na nohte, ki nimajo formaldehida, toluena in DBP-ja. Sama z laki z BIO oznako nimam izkušenj, tako da ne morem primerjat, ampak glede kvalitete se mi ne zdijo nič drugačni od navadnih lakov. S spletne trgovine Za piko na i so mi poslali v oceno 3-v-1 lak za nohte in lak v odtenku Pearly Cobalt Blue 951.

The 3-in-1 nail polish works nicely as a base and takes less than a minute to dry when used like that, but as a top coat it takes about 10 minutes to get dry. So it's not Seche Vite, but still nice. I really like it as a base and I will continue using it.
Pearly Cobalt Blue 951 nail polish is an electric blue with a frosty finish. I'm not a fan of the frost, it could be more demure, but the base colour is pretty. It needs two-three coats for full opacity.

3-v-1 lak za nohte se lahko uporablja kot podlak, nadlak ali kot navaden prozoren lak. Kot podlak se dobro obnese in se posuši v manj ko minuti, ampak kot nadlak pa traja 10 minut da se posuši (sama sem kar razvajena od Seche Vite-a, ki posuši lak v minuti). Kot podlak mi je zelo všeč in ga bom definitivno veliko uporabljala. Kot nadlak mi je sicer všeč predvsem zaradi obstojnosti, ampak me moti to, da predolgo traja, da se popolnoma posuši.
Pearly Cobalt Blue 951 je kot opisujejo na spletni strani živo električno modra s srebrnim shimmer finišem. Boljšega opisa zanj praktično ni. Lak ima frosty finiš, ki meni ni najbolj pri srcu, ampak osnovna barva je lepa modra. Maže se v redu in sta potrebna dva-tri sloji za polno prekrivnost.
The manicure lasted like every other on me, so about a week. I take my manicures off when I get bored of the colour or my nails grow to much already. I had this one on for seven days, but it could last a few more days. It didn't chip, except on the edges of the nails, like any other nail polish.

Glede obstojnosti ne opažam razlike med navadnimi laki z nadlakom Seche Vite. Manikura je zdržala en teden in bi verjetno še kakšen dan. Na mojih nohtih se vsi laki zelo dobro obdržijo (z izjemo Chanelovih) in tudi ta se ni odkrušil, razen na konicah, kar je pa normalno.  

Ostale barve lahko vidite na spletni strani Za Piko na I tukaj.

the left picture was taken under a Phillips Cool Daylight bulb (right after application) and the right in daylight on the third day after application.
Leva slika je slikana pod žarnico (Phillips Cool Daylight), desna pa na naravni svetlobi (na tretji dan od nanosa)

Thanks for reading!

You Might Also Like

3 comments

  1. Se popolnoma strinjam z opisom laka/nadlaka. Kot podlak je odličen, kot nadlak je pa mene tudi razvadil Essence hitrosušeči nadlak, poleg tega pa moram izpostaviti, da so se mi zjutraj, ko sem se zbudila, poznale črtice na nohtih, kljub temu da sem lak z nadlakom nanesla zagotovo 7 ur, preden sem šla spat, tako da po parih urah učitno še ni bil 100 % suh, čeprav se mi je po dotiku zdelo, da je.
    Tale barva je res lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni se je tudi odtisnila posteljnina na enem nohtu in to ure po nanosu. Ampak kot podlak je pa super :)

      Izbriši

TRANSLATE