Kérastase Nutritive Bain Satin 1

sobota, april 18, 2015


As far as hair care goes, I'm aware that I am very fussy and demanding, but I want only the best for my hair and that's because my hair isn't the easiest to deal with due to the dry, coarse and fizzy condition of it, so it requires a lot more care than average hair. Kérastase Nutrive line contains some of the by far best hair products I've tried so far, with Oleo-Relax shampoo being my favourite shampoo of all time. Bain Satin 1 is another shampoo in that line, but one designed for normal to slightly dry hair. There is also Bain Satin 2 which is meant for dry, sensitized hair.

Bain Satin 1 has a creamy formula and not a gel one like Oleo Relax. Despite that I find it less nourishing and it doesn't leave my hair so magnificently silky as Oleo-Relax, but also doesn't leave my hair stripped. While Oleo-Relax feels like a 2-in-1 product, so like there is also some conditioner added, Bain Satin 1 rinses of completely without leaving that silky layer on the hair. That's why it might appeal more to those who have moderately dry hair and avoid shampoos that could weigh down the hair. It foams very well, cleans the hair well, almost to a squeaky clean point, but doesn't make the hair feel like straw and it smells very classically clean, so similar to Nivea and the likes.


The one thing that kind of does bothers the spoiled side of me is the absence of a flip lid. It's all very old school with the screw off lid

I much prefer Oleo-Relax for my hair type and it's still my favourite ever shampoo. Bain Satin is better suited for those with normal/moderately dry hair or even hair with dry ends that gets greasy fast (but don't quote me on that) as it leaves nothing behind, but clean hair. If it's in your budget and fits your hair type, give it a try as it's a lovely shampoo, but for super dry, frizzy hair I'd still go with Oleo-Relax.

Kérastase is sold in hair salons (for example Simple in Slovenia) and in online shops. It costs around 20 €.

Have a great day! 

You Might Also Like

10 comments

  1. Sem ravnokar kupila John Friedo za rjavolaske, v Nemčiji sem ga našla za 4,90€, tavelko tubo in se spomnila, da si ga priporočila. Za prhljaj sem pa naročila novi DermaE šampon proti prhljaju, ga še čakam. Mislim, da bom enkrat vseeno sprobala Oleo Relax, ga imam na WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzam od JF mi je izjemen :) Jaz imam salon size 500 ml na pumpico. Šampon pa nameravam enkrat sprobat.
      V Müllerju sem gledala zdaj Rausch stvari in me je mika kupit njihov losijon proti prhljaju, ki ga pustiš na laseh čez noč. Je pa drag, 15 €.
      Če rabiš cenejšo, skoraj tako dobro verzijo Oleo-Relaxa sprobaj ta novi L'Orealov Extraordinary Oil šampon. Bom o njem govorila v naslednjem New in, ampak je zelo dober :) Se pa Oleo-Relax splača kupit :)

      Izbriši
  2. Can you believe they actually make that shampoo where I live? I knew there was a L'Oreal factory, but didn't know they made Kérastase there too.
    I've recently tried a couple of Kerastase products, the Dermo Calm shampoo and the Moringa oil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, I knew they make Kérastase products in Spain :D I find it cool :)
      I haven't tried either of those products yet, but I assume moringa oil is similar to Elixir Ultime, which I love :)

      Izbriši
  3. Jas bi rada slišala tvoje mnenje o L'Orealov Extraordinary Oil šamponu. Sem ravno v iskanju novih produktov za lase, ker z sedanjimi nisem kaj preveč zadovoljna razen maske za lase. Imam tanke, suhe in nebarvane lase brez življenja. (ki so včasih krepasti,slamnati) Ob toliki poplavi produktov in znamk za lase nevem kaj bi kupila. Imaš kak nasvet katere izdelke izbrati glede na moj tip las?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Extraordinary Oil šampon mi je za zdaj zelo všeč :). Je praktično enak kot Glatt-Intense, ki so ga imeli prej in je eden izmed redkih šamponov, ki mi ne izsuši lase in tudi nisem opazila, da bi se počasi nalagal na laseh.
      Jaz imam suhe in goste lase, zato mi je težko priporočat izdelke za tanke lase, ker ne vem kaj hitro obteži. Ampak bi na tvojem mestu preizkusila ta L'Orelov šampon, od balzamov pa John Frieda Brilliant Brunette Moisturising Conditioner ali pa Aussie 3 Minute Miracle. Če ti ni problema dat več denarja, preizkusi Joico Intense Hydrator ali pa Kérastase Masquintense za tanke lase. Za balzam brez izpiranja je Sexy Healthy Hair Soy Three-Wheat Leave-in conditioner krasen, ker je zelo lahek, ampak dobro poskrbi da lasje niso takoj spet suhi, da se ne zavozljajo in zmanjša frizz (dobi se pa v tujih spletnih trgovinah). Za olje sem že kot pokvarjena plošča - Orofluido, če ti je predrag pa Avonov z arganovim oljem.
      To ko praviš, da so brez življenja je mogoče tudi posledica, da se je na laseh nabral sloj produktov in je nabolje, da si enkrat opereš lase s sodo bikarbono ali čistilnim šamponom :)

      Izbriši
  4. Hvala ti za odgovor in nasvete. Sem prav vesela, da mi je nekdo svetoval glede produktov za lase, ki se nato spozna. Za tole olje Orofluido sem že veliko brala in slišala same pohvala tudi glede šampona in balzama, tako da olje vsekakor nabavim. Tudi med ostalimi produkti, ki si mi jih svetovala bom izbrala in jih vsekakor poizkusila. Tisto kar pogrešam pri svojih laseh je mehkoba in občutek gladkosti. Od loreala sem veliko pohval slišala za masko in šampon Mythic oil, si morda poskusila že tole kako se obnese? Po moje me čaka pravo obdobje testiranja produktov za lase.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni za kaj :) Orofluido se zelo splača vzet, ker čeprav je malo dražje (v spletnih trgovinah je cenejše), ena steklenička traja zelo dolgo. Sama imam zelo dolge lase, pa mi olje traja nekje okrog dve leti. Od Orofluida sta mi še všeč šampon in Sahara, balzam mi je bil pa slab.
      Moji lasje so res redko mehki, ponavadi samo po sušenju s sušilcem in krtačo, nato traja kakšen dan, potem se mi pa konice že toliko posušijo, da že "špikajo". Samo Kerastase Nutritive stvari naredijo moje lase res mehke in svilene (efekt je res neverjeten). Ti imaš itak tanke lase, tako da verjetno ne rabiš tako intenzivne nege. Kombinacija L'Oreal Extraordinary oil in John Frieda Brilliant Brunette balzam tudi deluje zelo dobro, mi je zadnjič naredila res svilene lase :)
      Mythic oil pa še nisem preizkusila, vem pa da je Kristina iz La Dolce Vita hvalila šampon in olje :)

      Izbriši
  5. Sem gledla za tale balzam John Frieda Brilliant Brunette v spletni trgovini sedaj pa obstaja samo različica za rjave lase a uporabljaš tega ali obstaja še za druge lase. Moji so nekaj vmesnega med rjavo in blond.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brilliant Brunette je prav linija za rjave lase. Imajo še posebej linijo za blond in rdeče lase, ampak jih še nisem preizkusila. Če se bojiš, da bi kaj obarval lase, jih ne. Je samo navaden balzam in kar se barve tiče jaz ne vidim nobenega efekta, je pa res, da imam temno rjave lase. Včasih so imeli v Műllerju mini velikost tam v tistih rdečih košarah. Se splača pogledat, če imajo še. Lahko pa preizkusiš Full Repair linijo, ki ni koncentrirana na nobeno barvo in vidim, da je na Makeup Alley spodobno ocenjena :)

      Izbriši

TRANSLATE